Центр надання адміністративних послуг
Ласкаво просимо до центру надання адміністративних послуг при Мостиській районній державній адміністрації
З 26 грудня 2013 року в районі функціонує Центр надання адміністративних послуг при Мостиській райдержадміністрації. ЦНАП – це постійно діючий робочий орган Мостиської райдержадміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора за принципом «єдиного вікна», шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Заявник має можливість здати документи і отримати необхідну адміністративну послугу в одному приміщенні, а не звертатись до різних інстанцій. Також адміністратори нададуть безкоштовну консультацію заявникам щодо переліку документів, необхідних для отримання певної адміністративної послуги; вартості (у випадку встановлення плати) чи безоплатності надання адміністративної послуги, терміну розгляду звернення; а також допоможуть у разі потреби заповнити відповідні бланки чи заяви.
У роботі Центру надання адміністративних послуг беруть участь такі суб’єкти надання адміністративних послуг: відділ Держгеокадастру у Мостиському районі, Мостиський РС Головного Управління Державної міграційної служби України у Львівській області, сектор з питань державної реєстрації райдержадміністрації, відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації, Мостиський РС ГУДС НС, управління ветмедицини в Мостиському районі та ДЗ «Городоцька епідеміологічна станція» МОЗ України.
Основні послуги, які надаються у ЦНАП: державна реєстрація земельної ділянки, видача витягу з ДЗК, внесення змін про земельну ділянку до ДЗК, довідки відповідно до форми 6-зем, видача витягу з технічної документації про нормативну грошу оцінку земельної ділянки, державна реєстрація права власності на нерухоме майно, державна реєстрація іншого речового права, вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку.
До уваги мешканців району
З 12 березня в Україні запроваджено карантин та низка інших обмежувальних заходів через пандемію коронавірусу Covid-19 просимо громадян утриматися від відвідування ЦНАП у період карантинних заходів. Якщо є гостра необхідність отримати певну адміністративну послугу, рекомендуємо проконсультуватися з ЦНАП за телефоном (03 234) 4-10-44, або електронною поштою: mostcnap@ukr.net
Закликаємо громадян свідомо та відповідально поставитися до ситуації.
Бережіть себе та близьких!
Увага! З 01.01.2020 року змінено ставки адміністративного збору
у сфері державної реєстрації
З 1 січня 2020 року набрав чинності Закон України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». Статтею 7 вказаного закону установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2020 року – у розмірі 2102 гривні. Розмір адміністративного збору та плати у сфері державної реєстрації у 2020 році, відповідно до статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» підлягає обрахуванню у відповідному співвідношенні від вказаної вище суми.
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ
Адміністративний збір
(з урахуванням виду реєстраційної дії або надання інформації та строків) |
Розмір плати (від прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2020 року) | Округлена сума, грн | |
За державну реєстрацію права власності у строк:
§ що не перевищує 5 робочих днів |
0,1 | 210 | |
§ у строк 2 робочі дні | 1 | 2100 | |
§ у строк 1 робочий день | 2 | 4200 | |
§ у строк 2 години | 5 | 10510 | |
За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) у строк:
§ що не перевищує 5 робочих днів |
0,05 | 110 | |
§ у строк 2 робочі дні | 0,5 | 1050 | |
§ у строк 1 робочий день | 1 | 2100 | |
§ у строк 2 години | 2,5 | 5260 | |
За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки у строк, що не перевищує 2 робочих днів | 0,05 | 110 | |
За внесення змін до записів Державного реєстру прав, що передбачено ст. 26 Закону у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав | 0,04 | 80 | |
За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав з розрахунку за кожні 25 сторінок інформації.(ПАПЕРОВА ФОРМА) | 0,025 | 50 | |
За отримання інформації з Державного реєстру прав, у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав з розрахунку за одну годину можливості використання сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу (ЕЛЕКТРОННА ФОРМА) | 0,0125 | 30 | |
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ | |||
За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу
(крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою |
0,3 | 630 | |
За державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця
та за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію |
0,1 | 210 | |
За надання відомостей
з Єдиного державного реєстру – виписки для проставлення апостилю та витягу § в паперовій формі § в електронній формі |
0,05
75% від 0,05 |
110
80 |
|
Виправлення помилки у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, допущеної з вини заявника:
– для юридичних осіб; – для фізичних осіб-підприємців |
30% від 0,3
30% від 0,1 |
190
60 |
|
Плата за надання документа, що міститься в реєстраційній справі:
– в паперовій формі; – в електронній формі |
0,07
75% від 0,07 |
150
110 |
Не втрачай свій час починай будівництво онлайн
В Україні запрацювала автоматизована електронна реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта.
Зокрема, це стосується будівництва приватних, садових і дачних будинків висотою не більше двох поверхів і площею до 300 кв. м, а також господарських будівель і споруд, гаражів.
Новий сервіс дозволяє українцям, не виходячи з дому, за кілька хвилин оформити право на власне будівництво. І що важливо – взагалі без участі посадових осіб. Адже нова е-послуга надається повністю в автоматичному режимі: користувачі заповнюють електронну форму, програма миттєво опрацьовує внесені дані і відправляє відповідь про реєстрацію повідомлення.
Сервіс передбачає електронну взаємодію з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін’юсту. Користувачам не потрібно вручну вносити в форму відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво. Досить вказати кадастровий номер, і всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А, отже, ризик припуститися помилки відсутня.
Електронні послуги в сфері будівництва доступні на оновленому урядовому порталі в розділі «Електронні послуги», а також на сайті електронних сервісів ДАБІ e-dabi.gov.ua.
Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта, потрібно:
– електронний цифровий підпис,
– оформлене право власності на земельну ділянку,
– будівельний паспорт.
В Україні почав діяти механізм «будівельної амністії»
В Україні запрацював механізм будівельної амністії для дачних та приватних будинків, що були збудовані без дозвільних документів. Набрав чинності наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства про затвердження порядку обстеження та прийняття в експлуатацію таких об’єктів.
Це означає, що українці вже можуть готувати документи для узаконення своїх самочинних будівництв.
Будівельна амністія поширюється на об’єкти незначного класу наслідків:
- індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів, збудовані у період з 5 серпня 1992 року по 9 квітня 2015 року;
- будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані до 12 березня 2011 року.
Головна умова – щоб вони відповідали цільовому призначенню земельної ділянки, будівельним нормам та пройшли технічне обстеження.
Для амністування такої нерухомості необхідні:
- заява про прийняття об’єкта в експлуатацію (у разі наявності співвласники земельної ділянки/зазначеного об’єкта підписують також),
- один примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації,
- звіт про проведення технічного обстеження (крім випадків, передбачених пунктом 5 розділу ІІ Порядку),
а також засвідчені в установленому порядку копії:
- документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;
- технічного паспорта з відміткою про можливість розміщення та надійної і безпечної експлуатації об’єкта (з відміткою у випадках, передбачених пунктом 5 розділу II Порядку). При цьому, технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.
Слід зазначити, що місце розташування об’єкта має бути погоджене місцевим органом містобудування та архітектури.
Амністування нерухомості здійснюватиметься за досить простою процедурою. Після подачі необхідних документів та заяви до органу держархбудконтролю, їх буде розглянуто упродовж 10-ти робочих днів та ухвалено рішення щодо прийняття об’єкта в експлуатацію. При цьому, штрафні санкції за самовільне будівництво та експлуатацію таких об’єктів до власників/користувачів земельних ділянок не застосовуватимуться.
Як відзначив Голова Держархбудінспекції Олексій Кудрявцев, на відміну від попередніх, ця будівельна амністія є безстроковою, а отже всі хто бажає узаконити своє будівництво, встигнуть це зробити:
«Будівельна амністія – це крок держави на зустріч людям, які свого часу, з різних причин, не оформили своє будівництво – через незнання законодавства, територіальну недоступність відповідних органів тощо. Сьогодні у всіх є можливість привести до ладу документацію на свої будинки та споруди, і більше не хвилюватися, що вони знаходяться «поза законом». Держархбудінспекція зі свого боку готова допомагати в цьому кожному, адже найперше зацікавлена у впорядкуванні сфери будівництва та у її стабільному розвиткові».
Почали діяти нові коефіцієнти нормативної грошової оцінки землі
17 липня 2018 року набули чинності зміни до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27 березня 2018 року № 162.
Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 р. №489 (зі змінами) передбачено, що з 17.07.2018 для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та у разі, якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) при розрахунку її нормативної грошової оцінки, застосовується із значенням 3,0. Раніше цей коефіцієнт становив 2,0.
Нагадаємо, що Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, а також закріплює коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 №162 набрав чинності через 3 місяці з дня його офіційного опублікування, яке відбулось 17.04.2018 року у «Офіційному віснику України».
___________________________________________________________
Ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації у 2018 році
З 01.01.2018 року змінено розмір адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Cтаттею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2018 року – 1762 гривні.
Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих 10 гривень.
Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав з 1 січня 2018 року становлять:
№
п/п |
Види адміністративного збору | Строки проведення державної реєстрації/
надання інформації |
Розміри
адміністративного збору |
Розмір, грн. |
1 | за державну реєстрацію права власності | |||
1.1 | за державну реєстрацію права власності | у строк, що не перевищує
5 робочих днів |
0,1прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 180 грн. |
1.2 | за державну реєстрацію права власності | у строк
2 робочі дні |
1 прожитковий мінімум для працездатних осіб | 1760 грн. |
1.3 | за державну реєстрацію права власності | у строк 1 робочий день | 2 прожиткових мінімуми для працездатних осіб | 3520 грн. |
1.4 | за державну реєстрацію права власності | у строк 2 години | 5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб | 8810 грн. |
2 | за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) | |||
2.1 | за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) | у строк, що не перевищує
5 робочих днів |
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 90 грн. |
2.2 | за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) | у строк 2 робочі дні | 0,5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 880 грн. |
2.3 | за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) | у строк 1 робочий день | 1 прожитковий мінімум для працездатних осіб | 1760 грн. |
2.4 | за державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки) | у строк 2 години | 2,5 прожиткових мінімумів для працездатних осіб | 4410 грн. |
3 | за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки | |||
3.1 | за державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки | у строк, що не перевищує
2 робочих дні |
0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 90 грн. |
4 | за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника | |||
4.1 | за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника | у строк, що не перевищує 1 робочого дня | 0,04 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 70 грн. |
5 | за отримання інформації з Державного реєстру прав, у порядку ст. 32 Закону | |||
5.1 | отримання інформації, витягу в паперовій формі | у строк, що не перевищує 1 робочого дня | 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 40 грн |
5.2 | отримання інформації, витягу в електронній формі | після внесення плати за надання інформації через Інтернет з використанням платіжних систем | 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб | 20 грн. |
Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:
1) фізичні та юридичні особи – під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом;
2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 01.01.1993 прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше 2 років, а в зоні гарантованого добровільного відселення – не менше 3 років;
4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 01.01.1993 вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше 4 років;
5) інваліди Великої Вітчизняної війни, особи із числа учасників антитерористичної операції, яким надано статус інваліда війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
6) інваліди I та II груп;
7) Національний банк України;
8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.
У разі якщо державна реєстрація права власності або інших речових прав, відмінних від права власності, проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 Закону, вище перелічені категорії осіб не звільняються від сплати адміністративного збору.
Адміністративний збір не справляється за внесення до записів Державного реєстру прав змін, пов’язаних із приведенням у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.
З 1 січня 2018 року змінено розмір адміністративного збору за державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.
Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з 1 січня 2018 року становлять:
№
п/п |
Види адміністративного збору | Розміри
адміністративного збору |
1. | за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою | 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (530 грн.) |
2 | за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця | 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (180 грн.) |
3 | за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі | 75 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону |
4 | за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника | 30 відсотків адміністративного збору, встановленого статтею 36 Закону |
5 | за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі: | |
5.1 | за надання витягу в паперовій формі | 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (90 грн.) |
5.2 | за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі | 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (120 грн.) |
5.3 | за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі | 75 відсотків плати, встановленої частиною 4 статті 36 Закону
за надання відповідного документа в паперовій формі |
Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їхні посадові особи звільняються від справляння адміністративного збору за державну реєстрацію та від плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів.
Змінено вартість адміністративного збору за надання відомостей з Державного земельного кадастру
Відповідно до Закону України «Про державний земельний кадастр» та Державного бюджету України на 2018 рік змінено адміністративний збір за надання таких послуг:
1.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку:
– з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року – 88,10 грн.
2.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель:
– з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року – 96,91 грн.
3.Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць:
– з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року – 105,72 грн.
4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території):
– з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року – 105,72 грн.
5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації:
– з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року – 52,86 грн.
Оплата послуги здійснюється шляхом попереднього перерахування коштів через банки. Підтвердженням оплати послуги є платіжне доручення або квитанція з відміткою банку .
Розрахунковий рахунок – 33214879727807;
Код ЄДРПОУ – 37929037; МФО – 825014;
Банк отримувача – ГУДКСУ у Львівській області
Призначення платежу: 22012500
Довідка про роботу Центру надання адміністративних послуг при Мостиській районній державній адміністрації за 2017 рік
Організація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється 2 адміністраторами і начальником, який може виконувати функції адміністратора.
Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг: здійснюють прийом, передачу документів до суб’єктів надання та видачу готового результату суб’єктам звернення.
Прийом суб’єктів звернень у ЦНАП становить п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід. Кожної середи прийом передбачено до 20 години, та як показала практика, після 18-ї години ніхто не звертається.
Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 13 вересня 2016 року затверджений оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, в кількості 55 послуг, з яких: 10 – послуги державних реєстраторів райдержадміністрації, 9 послуг – районного сектору управління державної міграційної служби ( надається тільки – 1 – це вклейка до паспорта фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку. Не звертаються і ЦНАП не може надати такі послуги як: виготовлення закордонного паспорта, паспорта громадянина України так як в Центрі відсутнє необхідне обладнання, не звертаються за реєстрацією місця проживання так як такі послуги надаються на даний час в органах місцевого самоврядування.), 14 послуг – відділу Держгеокадастру у районі, 4 послуги – відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації, 1 послуга – районного сектору управління державної служби надзвичайних ситуацій України у Львівській області. 11 послуг – Головного територіального управління юстиції у Львівській області, 6 послуг – Управління держпродспоживслужби в Мостиському районі.
Популярні послуги за якими звертаються до Центру – це витяги з Державного земельного кадастру, державна реєстрація земельної ділянки, отримання довідки 6-ЗЕМ, отримання витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, реєстрація речового права.
В 2017 році послугами Центру надання адміністративних послуг скористалося 5050 суб’єкти звернень в тому числі:
По земельних питаннях – 4264, що становить 84% від всіх наданих послуг в ЦНАПі, з них
– Державна реєстрація земельної ділянки – 2022
– Витяг з Державного земельного кадастру -902
– Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки – 477
– Довідка зі статзвітності форми 6-зем – 693
- Послугах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 597
- Послух з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -144
- Містобудування та архітектура (видача будівельних паспортів) – 35
В середньому за місяць в Центрі надається 420 послуг. Працівники ЦНАПу контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.
На офіційному сайті райдержадміністрації в рубриці «Центр надання адміністративних послуг», розміщена вся необхідна інформація для суб’єктів звернення щодо організації та порядку отримання адміністративних послуг через центр, яка постійно оновлюється.
На виконання заходів програми підтримки Центру надання адміністративних послуг у 2017 році з бюджетів Тщенецької сільської ради та Шегинівської сільської ради було виділено по 7,500 тис. гривень для проплати за технічне обслуговування та адміністрування програмного забезпечення веб-порталу системи “Галерея послуг”
Від платних послуг, які надають через Центр надання адміністративних послуг, зокрема за видачу витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку в бюджет Мостиської міської ради поступило 93,440 тис грн. та в районний бюджет від державної реєстрації речових прав і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців – 239,780 тис грн.
Станом на 01.11.2017 року адміністраторами відділу надання адміністративних послуг прийнято 4133 вхідних пакетів документів для отримання адмінпослуг, зокрема:
- По земельних питаннях – 3531
З них найбільш запитувані
Державна реєстрація земельної ділянки – 1690
Витяг з Державного земельного кадастру -698
Видача довідки з Державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-ЗЕМ) -590
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки -414
- Послугах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 470
- Містобудування та архітектура – 33
В середньому за місяць в Центрі надається більше 400 послуг.
В районний бюджет від надання платних послуг, зокрема державної реєстрації нерухомого майна, надійшло 184,5 тис. грн. і в бюджет Мостиської міської ради від надання послуги з видачі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за 9 місяців поступило 75,5 тис. грн.
Послуги надаються вчасно без порушень термінів.
____________________________________________________________________
Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг при Мостиській районній державній адміністрації за 2016 рік
_________________________________________________________________________
Змінено ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та ФОПів
__________________________________________________________________________
Кабінет електронних сервісів
__________________________________________________________________________
Як оформити біометричний закордонний паспорт через платформу iGov. Інструкція
———————————————————————————–
_________________________________________________________________________
Як учаснику АТО отримати земельну ділянку
———————————————————
Договір оренди землі укладається за новою формою
___________________________________________________________________________
Щодо повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання
Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 888-УІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 4 квітня 2016 року повноваження з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання делеговані органам місцевого самоврядування.
Правилами реєстрації місця проживання, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року №207, передбачено, що у разі здійснення реєстрації місця проживання із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання в іншій адміністративно-територіальній одиниці до органу реєстрації, на території обслуговування якого було зареєстроване попереднє місце проживання особи, не пізніше наступного дня надсилається повідомлення про зняття реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 15 для внесення інформації до відповідного реєстру територіальної громади.
Органи реєстрації місця проживання
__________________________________________________________________________
«Проживання без паспорта громадянина України або без реєстрації місця проживання (стаття 197 КУпАП): порядок притягнення до адміністративної відповідальності»
___________________________________________________________________________
Місцеві ради самостійно реєструватимуть осіб за місцем проживання.
Зроблено ще один крок на шляху до децентралізації влади: відтепер місцеві ради самостійно реєструватимуть осіб за місцем проживання. При цьому, існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.
З метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування щодо виконання своїх функцій з реєстрації осіб Урядом прийнято єдині для всіх правила реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Також затверджено форми необхідних для цього документів та порядок передачі органами реєстрації інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
Нагадаємо, що з 4 квітня 2016 р. набувають чинності норми Закону України № 888-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг”, відповідно до яких повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові (у випадку, коли відповідно до Закону виконавчий орган сільської ради не утворено) – органу реєстрації).
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248916470
__________________________________________________________________________
Міграційна служба роз’яснює порядок отримання громадянами паспорта повторно замість втраченого, викраденого або зіпсованого
__________________________________________________________________________
Уряд затвердив екстериторіальність погодження проектів землеустрою
Уряд продовжує роботу над удосконаленням функціонування мережі центрів надання адміністративних послуг
Урядовий портал Головна Рішення Уряду Уряд продовжує роботу над удосконаленням функціонування мережі центрів надання адміністративних послуг
___________________________________________________________________________
Уряд скоротив перелік документів, які подаються заявником для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Це передбачено постановою “Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України”, якою, з-поміж іншого, викладено в новій редакції Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127. Відтепер при реєстрації речових прав на нерухоме майно не має потреби подавати документи, що перебувають у володінні державних органів. Так, відомості про документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, державний реєстратор отримуватиме в режимі реального часу безпосередньо з Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів. Зазначена норма запрацює через два місяці з дня набрання чинності вищезазначеною постановою Уряду, коли Міністерством юстиції спільно з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства буде запроваджено інформаційну взаємодію між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним реєстром документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів. Також вищезазначеною постановою Уряду визначено перелік заяв для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, які можуть подаватися в електронній формі (зокрема, таке право надано забудовникам). Уточнено інформацію про документи, що необхідні для державної реєстрації речових прав, зокрема, під час проведення державної реєстрації новоствореного об’єкта нерухомого майна, на об’єкт, утворений в результаті поділу, виділу частки, об’єднання нерухомого майна, реєстрації права власності на підставі рішення суду та реєстрації права власності за інвесторами – фізичними, юридичними особами. Крім того, вищезазначеною постановою Уряду визначено повноваження головних територіальних управлінь Міністерства юстиції щодо реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст. Відтепер територіальні громади мають можливість подавати документи для реєстрації статуту, отримання дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади через центри надання адміністративних послуг. При цьому Уряд звільнив територіальні громади від сплати за ці адміністративні послуги. Таким чином Урядом зроблено черговий крок у напрямку підвищення якості надання адміністративних послуг споживачам.
__________________________________________________________________________
Державна реєстрація громадських формувань
У зв’язку ліквідацією районних управлінь юстиції повноваження в частині державної реєстрації громадських об’єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об’єднань, що не мають статусу юридичної особи, місцевих та первинних професійних спілок, їх організацій та об’єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання передано головним територіальним управлінням юстиції Міністерства юстиції України.
З травня 2016 року реєстрація громадських формувань Львівської області здійснюється відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Львівській області, за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 299, електронна адреса: reg_lviljust@ukr.net; (тел. 255-62-45, 255-62-40, 097-47185-20 – Власова Галина Юріївна – начальник відділу, 097-981-91-98 – Головко Ірина Іванівна – заступник начальника відділу).
Прийом документів і видача результату надання адміністративної послуги може здійснюватися і через Центр надання адміністративних послуг.
_______________________________________________________________________
Подати декларацію про відходи можна онлайн
1 червня 2016 року Міністерство екології та природних ресурсів України презентувало запуск електронного сервісу здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами. Подати декларацію про відходи можна онлайн на сервері E-ECO.GOV.UA.
Постановою 118 від 18 лютого 2016 року Кабінет Міністрів України затвердив порядок подання декларації про відходи та форму декларації про відходи.
Згідно законодавства, кожен суб’єкт господарювання, зареєстрований в Україні, повинен декларувати дані про відходи. У електронного декларування є великий бюджетний потенціал, так як впровадження електронних послуг надасть вигоду не лише підприємцям, а й бюджету. Забезпечення прозорості при реєстрації дозволів стимулюватиме підприємців декларувати відходи, відповідно, і надходження з екологічного податку до бюджету зростуть. Це кардинально змінить підхід до виконання екологічних програм в країні, на реалізацію яких до цього часу не вистачало коштів.
До запровадження електронного декларування суб’єкт господарювання звертався до ліцензованих установ за допомогою у проведенні інвентаризації та паспортизації відходів. В результаті проведення процедур розраховується показник загального утворення відходів. Якщо цей показник є менше за 50, у цьому випадку немає необхідності отримувати будь-які дозвільні документи. Якщо показник від 50 до 1000 необхідно подавати на реєстрацію декларацію про утворення відходів. Якщо цей показник більше за 1000, то підприємство має складати реєстрову карту об’єктів утворення відходів та отримувати дозвіл на здійснення операцій з поводження з відходів. Відтепер подати декларацію про відходи можна без витрат часу на поїздку до Центру надання адміністративних послуг.
Проект електронного сервісу здійснення дозвільних процедур у сфері поводження з відходами розроблено Міністерством екології та природних ресурсів України спільно із Державним агентством з питань електронного урядування
Декларація подається кожного року до 20 лютого року, що настає за звітним.
____________________________________________________
На сайті міграційної служби запущено сервіс перевірки стану оформлення паспорта-картки
З 26 лютого громадяни, які подали заяви на оформлення паспорта громадянина України у формі картки, зможуть перевірити стан оформлення документа або ж його готовність до видачі. Сервіс доступний за посиланням: http://dmsu.gov.ua/perevirkastanu.php, і працює аналогічно сервісу перевірки стану оформлення закордонного паспорта, який було запущено попередньо.
Для перевірки необхідно ввести серію та номер документа, на підставі якого оформлюється паспорт (на сьогодні – це свідоцтво про народження).
Записатися на оформлення та на видачу паспорта-картки можна у системі електронної черги, яка в тестовому режимі вже працює в 6 районах міста Києва: Голосіївському, Дарницькому, Деснянському, Дніпровському, Печерському та Святошинському. Сервіс онлайн-запису в чергу доступний за посиланням: http://dmsu.gov.ua/online.
Найближчим часом електронна черга працюватиме в усіх підрозділах Києва, після чого розпочнеться її впровадження в усіх областях України.
Як відомо, з 11 січня 2016 року міграційна служба розпочала оформлення паспорта громадянина України у формі картки для громадян, які досягли 16-річного віку та оформлюють паспорт вперше. Для інших категорій громадян послуга буде доступною після прийняття Верховною Радою України законопроекту № 3224, який у лютому було прийнято в першому читанні.
Паспорт-картка – це документ, який протягом найближчих 4-5 років має змінити морально застарілі внутрішні паспорти–книжечки. Новий паспорт запроваджується разом з новою системою ідентифікації, що є однією з умов для лібералізації візового режиму ЄС для України. Новий документ має електронний безконтактний чіп, завдяки якому підроблення паспорта неможливе.
________________________________________________________________________________
Доступ до установчих документів юридичної особи за результатом надання адміністративної послуги
(https://minjust.gov.ua/ua/news/48088 )
________________________________________________________________________________
Роз`яснення щодо замовлення онлайн витягу з ДЗК про земельну ділянку
_______________________________________________________________________________
Роз`яснення Держгеокадастру щодо нормативно грошової оцінки земельних ділянок
Кабінет Міністрів України (Кабмін) дозволив державним реєстраторам територіальних органів Міністерства юстиції України (Мін’юсту) надавати послуги у сферах державної реєстрації прав на нерухомість, а також реєстрації юросіб та фізосіб-підприємців.
Відповідне рішення закріплено розпорядженням Кабміну №1065-р від 7 жовтня 2015 року, оприлюдненим на урядовому порталі в четвер.
«…Підтримати пропозицію Міністерства юстиції щодо одночасного надання послуг з прийому та видачі документів суб’єктам звернень державними реєстраторами територіальних органів міністерства та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг до завершення заходів, пов’язаних з децентралізацією», — йдеться в документі.
________________________________________________________________________________
—————————————————————————————————————————————–
Кабінет електронних сервісів
________________________________________________________________________________
Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ПОСИЛАННЯ
—————————————————————————————————————————————–
На Львівщині готуються до роботи з відомостями з Єдиного державного реєстру
Питання поетапного переходу до отримання органами державної влади та органами місцевого самоврядування відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних і фізичних осіб-підприємців (надалі – Реєстр) в електронній формі обговорили у середу, 6 травня, під час робочої наради представники департаменту економічного розвитку, торгівлі та промисловості Львівської обласної державної адміністрації та реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області.
У Львівській області доступ до роботи в Реєстрі отримають адміністратори центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Задля уникнення черг і скарг громадян органам виконавчої влади та місцевого самоврядування збільшать штат адміністраторів. Це дозволить зменшити соціальну напругу та незадоволеність населення при зверненні по адміністративні послуги.
Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Львівській області опрацьовує питання налагодження взаємодії з ДП “Інформаційно-ресурсний центр” Міністерства юстиції України з метою укладання договорів про роботу адміністраторів ЦНАП у Реєстрі та їх навчання.
Довідка
Міністерство юстиції України запровадило нові стандарти надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації на підставі Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)” за №191-VIII від 12 лютого 2015 року.
Із квітня місяця усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок із Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців органи державної влади, а також учасники цивільного обороту можуть отримати в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України й оплативши цю послугу своєю платіжною карткою.
Кожен сформований електронний документ має такий самий офіційний статус, як і його паперові аналоги. Йому буде присвоєно унікальний номер, а строк дії документа визначатиме Міністерство юстиції України.
Щоб отримати відомості з Реєстру в електронній формі громадянам не потрібно відвідувати державного реєстратора та банківську установу, а також отримувати електронний цифровий підпис.
Нововведенням є те, що отримані електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові. Автентичність кожного електронного документу підтверджується його номером, завдяки можливості повторного завантаження сформованого документу. Номер документу заявникові надають одразу після оплати і він міститься на кожному аркуші документу.
Для того, щоби сформувати документи без помилок, доцільно спочатку виконати безкоштовний пошук за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/та скопіювати назву підприємства або ПІБ фізичної особи-підприємця з результатів пошуку.
Для юридичної особи найменування складається з організаційно-правової форми та назви, їх вносять в окремі поля.
—————————————————————————————————————————————–
—————————————————————————————————————————————–
У вівторок, 30 червня, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу “Замовлення витягу з Державного земельного кадастру”. Завдяки запровадженому принципу екстериторіальності громадяни отримають принципово новий рівень сервісу. У тестовому режимі послуга доступна для земельних ділянок, розташованих у Києві та Київській області. Протягом тижня сервіс запрацює у всіх регіонах України.
Дотепер замовлення витягу відбувалося лише за місцем безпосереднього розташування ділянки, що призводило до втрат часу і створювало корупційні ризики. Адже етап подачі заяви та видачі результатів контролював один кадастровий реєстратор. Можливість замовлення послуги он-лайн скорочує процедуру оформлення до декількох хвилин, а рознесення функції реєстрації заяви та її оброблення зводить до мінімуму можливість зловживань.
Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, що розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру. Простий та лаконічний інтерфейс робить послугу доступною навіть для невпевнених користувачів ПК. У систему інтегрована функція он-лайн оплати послуги через сервіс моментальних платежів Liqpay «Приватбанку». Банківську комісію при цьому не стягують. Підтвердження про сформовану заявку та повідомлення про готовність документу користувач отримує на свою електрону адресу.
Отримати готовий витяг можна в будь-якому зі 660-ти центрів надання адміністративних послуг по всій Україні. Єдиний необхідний документ – посвідчення особи.
Пілотний проект, як складова кампанії зі запровадження електронного урядування в Україні, реалізовано за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ Україна), який утримує Уряд Німеччини.
Довідка
Отримання витягу про земельну ділянку – найпопулярніша послуга у сфері земельних відносин. Щорічно в Україні за заявами громадян видають приблизно мільйон витягів. Із початку 2015 року вже видано 408,7 тисячі витягів.
Вартість послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру – 53 гривні. Усі отримані кошти спрямовують до загального фонду Державного бюджету України.
Переглянути відеопрезентацію електронної послуги “Замовлення витягу з Державного земельного кадастру” можна за цим ПОКЛИКОМ.
—————————————————————————————————————————————–
================================================================================
Центр надання адміністративних послуг (рекламний ролик)
================================================================================
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ТЕБЕ (посібник громадянину) ================================================================================
Процес отримання послуги від органів влади повинен бути максимально простим
================================================================================
Печатки на документах – право, а не обов’язок
Підприємці можуть самостійно визначати наявність у них печатки
Від 6 листопада 2014 року набув чинності розроблений Держпідприємництвом Закон України від 15.04.2014 №1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу», який скасовує:
1) реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичної особи (170 грн.) та фізичної особи – підприємця (34 грн.);
2) обов’язкове використання електронного цифрового підпису юридичними особами та фізичними особами – підприємців при державній реєстрації шляхом подання електронних документів.
При ідентифікації особи заявника можна буде застосовувати способи, що використовуються у банківській сфері, або, наприклад, передавання файлу із зображенням, QR- коду, з використання IT- технологій та мобільного зв’язку.
3) обов’язкову наявність печатки у суб’єктів приватного права.
Як показує досвід розвинених країн, де печатки практично не використовуються, їх легко можна підробити. Кращим підтвердженням законності документу є підпис, а виготовлення печаток лише забирає у підприємців час і гроші.
Також документом унормовується та розширюється обсяг відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, до яких надається доступ на офіційному сайті Укрдержреєстру. Наявність повноважень для вчинення правочинів від імені юридичної особи можна буде легко перевірити за інформацією з ЄДР через мережу Інтернет.
Тож, тепер печатки мають винятково інформаційний характер, а не дозвільний, як це було раніше: підприємці після державної реєстрації вимушені були проходити ще дві процедури, які вимагали додаткових часових (5-7 днів) та грошових (близько 400 грн.) витрат, – отримати дозвіл МВС на виготовлення печатки (який був скасований ще в лютому 2011 року) та власне виготовити саму печатку.
================================================================================
Львівщина вийшла у лідери щодо надання послуг у сфері земельних відносин через Центри адмінпослуг
На сьогодні у Львівській області фахівці шістнадцяти територіальних органів Держземагентства достроково розпочали надавати послуги у сфері земельних відносин через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП). Це є один з найвищих показників в Україні.
«Ми усвідомлюємо, що надання послуг Держземагентства через ЦНАПи, передусім, заощаджує час громадян, запобігає великим чергам заявників. Вже з 1 січня наступного року ми розпочнемо повноцінно надавати всі адміністративні послуги через ЦНАПи», – зазначив у зв’язку з цим начальник Головного управління Держземагентства у Львівській області Степан Ярмус.
На сьогодні фахівці землевпорядної служби області допомагають з облаштуванням робочих місць державних кадастрових реєстраторів у всіх районах, адміністративних центрах. Також проведено 86 навчань для адміністраторів ЦНАПів при районних державних адміністраціях та органах місцевого самоврядування. Наразі проводиться тестування програмного забезпечення.
«У подальшому ми маємо на меті пришвидшити надання адмінпослуг, зробити їх зрозумілими та доступними громадськості, а отже, зменшити корупційні ризики, запроваджуючи найближчим часом електронне надання адмінпослуг. Таким чином, у наших планах – пришвидшити процеси євроінтеграції України», – наголосив Степан Ярмус
Як зазначають в Управлінні, серед найбільш запитуваних громадянами послуг є видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, видача висновку про погодження документації із землеустрою, державна реєстрація земельної ділянки.
Як відомо, надання адміністративних послуг в Україні здійснюється відповідно до Закону «Про адміністративні послуги» з урахуванням особливостей, визначених законами, які регулюють суспільні відносини у відповідних сферах.
Перелік адміністративних послуг, які мають надаватися територіальними підрозділами Держземагентства з 1 січня 2015 року через ЦНАПи, визначено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р.
Презентовано інтернет-портал “Галерея послуг Львівської області”
Презентація інтернет-порталу “Галерея послуг Львівської області” (http://e-services.loda.gov.ua/) та проекту Регіональної програми інформатизації Львівської області на 2015 – 2017 роки відбулася під час всеукраїнської конференції “Державна політика з електронного урядування в Україні: проблеми та виклики”, яка пройшла 20- 21 листопада у Львові.
Інтернет-портал “Галерея послуг Львівської області” (http://e-services.loda.gov.ua/) створений внаслідок реалізації спільного проекту Львівської облдержадміністрації, Львівської обласної ради та Фонду Східна Європа “Партнерство для прозорості влади”. Організатором конференції виступила Громадська організація “Європейський діалог” спільно із партнерами – Асоціацією “Форум Люблінських громадських організацій” та Центром Співпраці “Польща-Схід”.
В роботі конференції взяли участь представник робочої групи з вироблення урядової політики у сфері е-урядування при Віце-прем’єр-міністрові Володимирові Гройсману, представники Львівської, Вінницької, Івано-Франківської, Миколаївської, Рівненської, Закарпатської областей та Республіки Польща.
Під час конференції також відбувся обмін досвідом е-урядування під час візитів польських експертів в Україну та представниками Львівщини, Вінниччини, Івано-Франківщини, Миколаївщини, Рівненщини, Закарпаття.
В рамках конференції член робочої групи з вироблення урядової політики у сфері е-урядування при Віце-прем’єр-міністрові України Олексій Вискуб, презентував “Зелену книгу державної політики у сфері електронного урядування в Україні” – документ, що містить аналіз проблем з розвитку е-урядування та пропозиції щодо розвитку електронної взаємодії між органами влади, електронних послуг та технологій електронної демократії. Також в рамках презентації “Зеленої книги” відбулось її обговорення в чотирьох групах: електронне надання адміністративних послуг; електронна система взаємодії; електронний доступ до інформації органів влади; електронна участь громадян у врядуванні.
Довідка:
Внаслідок реалізації проекту “Партнерство для прозорості влади” у восьми центрах надання адміністративних послуг області – міст Дрогобич та Новий Розділ, а також Буського, Кам’янка-Бузького, Золочівського, Перемишлянського, Старосамбірського та Яворівського районів впроваджено електронну систему взаємодії органів влади “Галерея послуг Львівської області”. Також, до кінця цього року, планується підключити ще двадцять центрів надання адміністративних послуг, що забезпечить повну взаємодію між органами державної влади області.
Завдяки сервісу ” Галереї послуг” забезпечено: доступ до повної інформації про всі центри надання адміністративних послуг, дозвільні центри, органи і документи області з єдиного інформаційного джерела; можливість реєстрації в особистому кабінеті і доступ до електронних сервісів; отримання інформації про хід розгляду справи за допомогою смс-повідомлень; можливість отримання консультації щодо документів та процедури отримання адміністративних послуг.
Створення Регіональної програми інформатизації Львівської області та прийняття її на сесії, дасть можливість подальшого впровадження технологій е-урядування у діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування області.